דיקור סיני לכאבי ראש ומיגרנות

כואב לך ?
מחקרים מוכיחים : "דיקור סיני יעיל מאוד לטיפול בכאבים…"
טיפול בדיקור סיני לכאבי ראש יכול להפחית כאבים כבר בטיפול הראשון !

כאבי ראש יכולים להופיע בכל מיני צורות התבטאות ומסיבות שונות כמו התייבשות או חסר בנוזלים, תזונה לקויה, חסר בויטמינים, מתח נפשי ומצבי עקה רגשית (סטרס), רעב, מתח באזור הגב העליון, נוקשות בשרירי הצוואר והשכמות, ישיבה ממושכת מול מסכים ועוד…

כאבי ראש יכולים להתבטא בצורות שונות ולהיות בעלי אופי שונה ,ישנם כאבי ראש עמומים וישנם כאבי ראש חדים וממוקדים, כאבי ראש יכולים להיות חד צידיים או דו צדדיים, גם מיקום כאבי הראש יכולים להשתנות כמו כאב בתיקרת הראש או בחלק האחורי של הראש, כאב ראש המורגש באזור המצח, מסביב לעינים וגם בתוך העין. בכאבי מיגרנה נוספים גם בחילות והקאות, הבזקי אור, סחרחורות ותחושת עירפול ורתיעה מאור.

שימוש במשכחי כאבים לכאבי ראש לא הוכיחו את עצמם כמטפלים בבעיה באמת אלא משקיטים אותה למספר שעות עד כאב הראש הבא, וזה מוכר מאוד למי שסובל מכאבי ראש בצורה כרונית, גם לאנשים אשר סובלים מכאבי ראש אקוטיים ונוטלים תרופה לשיכוח כאב לא באמת מטפלים בגורם, לפעמים ניתן להתגבר על כאבי ראש במנוחה, שתיה, אכילת פרי, ולפעמים יש צורך בשינוי קל באורך החיים.

דיקור סיני מטפל בכל סוגי כאבי הראש, הרפואה הסינית מתייחסת לכאבי ראש כמצב שבו יש חוסר איזון בגוף, ולכן מאבחנת כל כאב ראש בצורה שונה, כמו היכן מרגישים את הכאב, תדירות הופעת כאבי הראש, עוצמה ועוד…

דיקור סיני הוכח כיעיל מאוד לכאבי ראש, המון מחקרים שנעשו הצביעו על שיפור משמעותי אצל מטופלים שטופלו בדיקור סיני לכאבי ראש ומיגרנות לעומת קבוצת מטופלים אשר טופלו בשיטה המערבית המקובלת, הסיבה לכך היא שבדיקור סיני לכאבי ראש מתבצע אבחון בצורה מדוייקת שבו מוצאים את סיבת הכאב ואת האברים או המרדיאנים הלא מאוזנים ולפי אבחנה זו מטפלים בבעיה ביעילות רבה.

בחלק מהמקרים ולפי בדיקות דם ובדיקות אחרות מתווספים לטיפול גם תוספים חיוניים במידה וצריך ובחלק מהמקרים בנוסף לטיפול בדיקור סיני אנו מוסיפים צמחים מהרפואה הסינית, כל זאת בהתאם לצורך ולפי אבחנה מדוייקת.

יותר ויותר אנשים פונים היום לטיפולי דיקור סיני לכאבי ראש ומיגרנות וזאת לאור העובדה ההולכת ומתפשטת בקרב הציבור על הצלחת הטיפול בדיקור סיני לכאבי ראש ומגרנות בעיקר אצל אלו שסובלים מכאבי ראש ומגרנות בצורה כרונית.

לקביעת תור חייגו עכשיו 050-200-889